25 Mart 2012 Pazar

25 Mart Pazar İZMİR SİTE TAHMİNLERİ - Resul Girgin

25 Mart 2012 Pazar İzmir at yarışı programı için Resul Girgin altılı ganyan tahmin ve yorumları

 

Pazar İZMİR SİTE TAHMİNLERİ yayınlanmıştır. 

 

NOT: Tahminlerde güncelleme olmayacaktır...  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ALTILI TAHMİNİM
 

1.Ayak: 4,1,2,6,3,7
2.Ayak: 1 / 3,2,4
3.Ayak: 4,6,2,5,1
4.Ayak: 5,1,6,2
5.Ayak: 2,3,6
6.Ayak:
6,9
 
 
Bugünkü İzmir programı zayıf görünmesine rağmen neredeyse her koşuda denk güçte safkanların mücadelesi olacağı için her türlü sonuca açıktır. Programa çok uzun süre çalışmama rağmen fazla güvenebileceğim bir banko bulamadığım için geniş şablonumu bankosuz hazırladım. Bu tip programlar plase ve tatlı sürprizlerle cazip ikramiyelere gidebildiği için bankosuz şablonun avantajımıza olabileceğini düşünüyorum.
 
 
1.AYAK

 
İlk ayak çok zor bir koşu ile başlayacak. Bu koşuda fazla detaylı yorum yapmayı anlamsız görüyorum. Her safkanın artı yönleri olduğu gibi dezavantajına olan faktörler var. Uzun süre çalışmama rağmen eleyebildiğim tek isim bu gruba gücü yetmeyeceğini düşündüğüm GOLD ANGEL'dir. Diğer safkanların tamamını şablonumda bulunduruyorum.
 
 
2.AYAK

Bu gruptan üstün bir safkan olan 1-KARTACA'yı çok uzun süre günün bankosu olarak önermeyi, beşinci ayak ve son ayağa at ilave etmeyi düşündüm. Uzun mesafede start aldığı tek yarışında bu grubun çok üzerinde bir safkan olan TANAÇAN ile fotoyu kafa kafaya geçen safkan birinciliği yarım boyla rakibine kaptırmıştı ama BENİM OZANIM ve buradaki rakiplerinden OSMANCAN'a çok uzak fark yapmıştı. Normalde bu grubu kolaylıkla geçmesi gerekiyor ancak kilo dezavantajından dolayı bir türlü içim rahat etmediği için bu safkanı yalnızca küçük kuponlara BANKO önermeyi tercih ettim.
 
Geniş kuponlar için rakipleri 3-KAÇIN GELİYOR, 2-FATMA SULTAN ve 4-ÜNALDI'dır. 
 
 
3.AYAK

Benim bu koşuda form durumunu ve performansını en fazla beğendiğim isim 4-OVER GROWN ama aprantisinden ve uzun mesafedeki ilk mücadelesi olacağından güvenemiyorum. Rakip gördüğüm ilk isim çok sürpriz ve net sonuncu at konumunda olan 6-ALBİTAY'dır. Uzun aradan sonra gördüğü iki yarışla formunu geliştiren bu safkan jokeyi Fatih Vurucu idaresinde gerçekleştirdiği son galobunda da çok iyi bir derece gerçekleştirdiği için bu yarışın hedef olduğunu düşünüyor ve çok farklı koşmasını bekliyorum. Ancak bence kesinlikle riske girilmemesi gereken bir koşu olduğu için bu ayağı ekürilerin birini dışarıda bırakarak kapatıyorum.
 
 
4.AYAK

Yarış mesafesi kısa ve çok süratli safkanlar var. Mesafe kısa olmasa bekleme yapan kazanır diyeceğim ama bu mesafede süratli safkan sayısı fazla olsa da kazanabilirler. ANGRY BIRD grubun en seri safkanı ve üzerinde bu stildeki safkanlara en iyi binen jokeylerden olan Fuat Çakar bulunuyor. ELMASTINAZ yine hem seri hem de inatçı ve uzun sprint atabilen bir safkan. Kilosu da çok müsait olduğu için  bu safkanında şansı çok yüksek. KUZGUN DERELİ gördüğü yarışlardan sonra formunu artırdı ve son yarışını da kazandı. Bu kez daha da iyi koşacağı için bu safkanı da ihmal edemiyorum. Süratli safkanların kapışmasından faydalanacak olan SABIR OĞLUM'da yine kesinlikle ihmal edemeyeceğim bir diğer isim olduğu için ben ayırımsız dört safkana da yer veriyorum ama favorim kilo avantajına sahip olan 5-ELMASTINAZ'dır.
 
 
5.AYAK

Muhtemelen MERT MELİH yüksek tempoda kaçacak ve bu safkanı da KAMURAN takibe alacaktır. Her iki safkanın da şansı bulunmasına rağmen bankosuz kurgu tercih ettiğimden MERT MELİH'i kilosundan ötürü, KAMURAN'ı ise mücadele gücü zayıf olduğu için eledim. SANCAKGÖR'ü de yine ağır kilosu ve rakipleri sert olduğu için eliyorum.
 
Diğer üç safkana ise ayırımsız yer verilmesi gerektiği görüşündeyim.
 
 
6.AYAK

Günün en zor görünen koşusu ancak benim bu koşuda takibimde olan ve son yarışlarında banko önerdiğim isimler bulunuyor.
 
Son yarışında banko önerdiğim 6-ERÇEŞMELİ güvendiğim bir isimdi ama açıkcası bu kadar kolay bir koşu kazanmasını beklemiyordum. Safkan gördüğü yarışları ve mükemmel bakımı sonrası hayatının en iyi durumuna ulaşmış görünüyor. Son olarak yaptığı 1400 metre uzun galobunda da daha önce gerçekleştirmediği kadar mükemmel bir derece gerçekleştirmiş ki; bu da safkanın formunu daha da ileriye taşıdığını gösteriyor. Bu safkanın öz kardeşi olan İNCİNUR; taylığında kısa mesafelerde başarılı koşabiliyordu ama yaşı ilerledikçe tam bir uzun mesafe atına dönüşmüş, kısalarda hiç başarı sağlayamaz olmuştu. Artık 5 yaşında olan ERÇEŞMELİ'nin de bundan böyle uzunları daha iyi koşacağını tahmin ediyorum. Yine de uzunda çok fazla tecrübesi ve başarısı bulunmadığı için bu safkanla riske girmek istemedim.
 
Riske girmek istemememin bir diğer nedeni de son yarışında banko önerdiğim bir başka safkan olan 9-ÇAVUŞOĞLU'nun bulunmasıdır. Bu safkan çok kolay kazanacağı son koşusundan Fuat Çakar'ın saçma sapan sürüşü nedeniyle son anda ikinci olarak ayrılmıştı. Bu kez hem kilosu normale döndü, hem de üzerinde safkanı çok daha iyi idare edeceğine inandığım jokeyi Akın Sözen bulunuyor. Yarışta CİHANSER gibi çok süratli bir isim bulunuyor ve bu safkanı yakın takibe alacak DENİZERİ, ZULUT HASAN ve DÖNMEZBEY gibi isimler de bulunduğu için ÇAVUŞOĞLU'nun düzlüğe kadar sabırlı idare edilmesi, düzlüğe çıkılır çıkılmaz dış kulvardan temposunu yükselterek sprintine başlaması gerekiyor. Akın Sözen safkanı en iyi şekilde idare edeceğinden ihmal edilmemesini öneriyorum.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder