16 Mart 2012 Cuma

17 Mart Cumartesi İSTANBUL SİTE TAHMİNLERİ - Resul Girgin

17 Mart 2012 Cumartesi İstanbul at yarışı programı için Resul Girgin altılı ganyan tahmin ve yorumları

 

Cumartesi İSTANBUL SİTE TAHMİNLERİ yayınlanmıştır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İSTANBUL SİTE TAHMİNİ
 

1.Ayak: 5 ( CHARLIE BROWN )
2.Ayak: 7,6,1,5
3.Ayak: 3 / 4,5
4.Ayak: 5,3 / 6,4
5.Ayak: 9,2,3,1
6.Ayak:
12,7,9,1,10,3,2,8,13
 
 

ALTERNATİF TAHMİN
 

1.Ayak: 5 / HEPSİ
2.Ayak: 7,6,1,5
3.Ayak: 3 ( BOOM BOOM )
4.Ayak: 5,3
5.Ayak: 9,2,3,1
6.Ayak:
12,7,9,1,10,3,2,8,13
 
 
1.AYAK

Kilo farkları ve koşunun temposunun rölanti gidecek olmasından ötürü şansların eşitlendiği bu koşuyu sağlama almanın tek yolu ayırımsız kapatmaktır.
 
Ancak aralarında bir safkanı diğerlerinden farklı ve bir adım önde görüyorum. Bahsettiğim isim 5-CHARLIE BROWN'dur. 2,5 ay aradan sonra çok iyi hazırlıklarla girdiği koşuda birinci ve ikinciliği burun+boyun farklarla TIGHT END ve GREEN BARON'a kaptıran safkan aslında verdiği araya rağmen muhteşem koşmuş ve eski günlerine döndüğünün sinyalini verircesine olağanüstü bir performans sergilemişti. Ardından 28 gün ara veren safkan dinçlik yaptığı bu koşudan kesinlikle etkilenmeyecektir. Bu koşuyu kazanması gerektiğini düşünmeme neden olan en büyük etken de safkanın muhteşem dereceli galoplarıdır. Anlaşılan o ki; gördüğü koşudan sonra çok daha iyi duruma ulaşmış. Mehmet Kaya'nın neden KUZEYİNOĞLU'nu tercih ettiğini çok fazla anlayamadım ama Nurettin Şen'de safkanı gayet iyi tanıyor. Normalde jokeyine fazla güvenmem ama son zamanlarda bankolarımızla kazandığı için bugünde güvenebileceğimizi düşünüyorum. Safkanın sağlam bir banko olduğunu iddia edemem ama bu galoplarla bu grupta kazanması gerekir. Ben riske değer görerek BANKO öneriyorum ve kazanması halinde de ilk şablonumun şansı çok yükselecektir.
 
Ancak ilk ayakta risk almak istemeyenler alternatif şablonumu da değerlendirebilirler.
 
 
2.AYAK

Maiden koşuda hazırlık ve performanslarına göre ön plana çıkardığım isimler sırasıyla şablondadır.
 
 
3.AYAK

Koşuda süratli safkan sayısı hayli fazla görünüyor ve yarış muhtemelen süratli gidecektir. ÖZBAYLIM, LACHYN PASHA ve LEGION DHONNEUR ister istemez birbirlerini yıpratacaklardır.
 
Koşuda hem bekleme yapıp hem de uzun sprint atabilen çok yetenekli bir safkan olan 3-BOOM BOOM bulunduğu için süratli isimleri direk eliyorum. Ancak koşuyu sağlama almak isteyenler bu safkanlara da yer verebilirler. BOOM BOOM'u son yarışında MUYESSER ESTHETICS'e tek ciddi rakip olarak önermiştim. Zira o koşu da hızlı gitmişti ve bitirici rakibine direnmesi zor olsa da tek rakibi bu safkandı. Eğer 2 boy startta kalıp grubu geride takip etmek zorunda kalmasaydı kazanamasa bile MUYESSER ESTHETICS'i çok daha fazla zorlayacağından hiç şüphem yoktu. Bugün yarışta bitirici bir sprinter yok ve süratli safkan sayısı da fazla olduğu için bu safkan düzlükte çok büyük ihtimalle gruba hakim olacak, geriden etkili gelebilecek bir güçlü rakibi de olmadığı için çok büyük olasılıkla bu yarışı kazanacaktır.
 
Bu safkanı da alternatif BANKO olarak öneriyorum. Ancak her iki banko adayımda da Nurettin Şen bulunduğu için birini tercih edenler diğerine mutlaka rakip yazmalıdırlar. İkisiyle de kazanabilir mutlaka ama ben Nurettin gibi bir yakarcaya iki banko ile güvenemiyorum.
 
Geniş kuponlar için rakip önereceğim isimler 4-BLUE SAPHIR ve 5-BISHAMON'dur.
 
 

4.AYAK

Koşunun ağır favorisi olan FAST STARS LINE son yarışını bu mesafede kazanırken banko önermiştim ama kendisi için sınır bir mesafe olduğundan yarışın sonunu getirmekte hayli zorlanmıştı. Üstelik rakipleri çok uygundu. Bugün ise çok daha güçlü bir rakibi bulunuyor ve bu kez benim favorim 5-STAR OF MELİH'tir.

 

Bu safkan 1400 metrede bir kez FAST STARS LINE'ı geçmeyi başarmıştı ama sonraki koşusunda da 3 boy fark yemişti. Ancak bu kez mesafenin 200 metre uzamış olması ibreyi tamamen STAR OF MELIH'in lehine çeviriyor. Muhtemelen rakibini ikincilikte takip edecek ve sonlarda da hakim olarak kazanacaktır. Tabiki yine en ciddi rakibi 3-FAST STARS LINE olacaktır. Rakiplerinden bir adım önde olan bu iki safkan küçük ve alternatif kuponlara yeterlidir.

 

Geniş kuponlarda ise 6-VIRTUES CHAMP ve 4-KRONOS'a da yer verilerek koşu sağlama alınmalıdır.

 

 

5.AYAK

Yarışta süratli bir safkanın bulunmaması önde rahatlıkla temposunu kuracak olan 9-TECER'in lehinedir. En ciddi rakiplerine göre az da olsa kilo avantajı bulunduğu için kazanmaya en yakın isim olarak görüyorum. Zira bu safkan koşuyu süratli tempoda götürebildiği gibi, düzlükte artırabilen, uzun sprint atabilen ve mücadele edebilen çok yetenekli bir safkandır. Akın Sözen gibi stiline çok uygun bir jokey idaresinde de şansını çok yüksek görüyorum.

 

Rakip gördüğüm isimler sırasıyla 2-AKOĞUZ, 3-KAYRAHAN ve 1-HASANALP'tır.

 

 

6.AYAK

Son ayağı diğer maidene göre daha zor ve sürprize daha müsait görüyorum. Zira çalışmam sonucunda şansı bulunan fazla sayıda safkan olduğunu gördüm. Dolayısıyla da fazla sayıda safkana yer verdiğim koşu için sıralamam şablondadır.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder