23 Mart 2012 Cuma

145 - 23 Mart Cuma İZMİR SİTE TAHMİNLERİ - Resul Girgin - TUTTU

23 Mart 2012 Cuma İzmir at yarışı programı için Resul Girgin altılı ganyan tahmin ve yorumları

 

Cuma İZMİR SİTE TAHMİNLERİ yayınlanmıştır.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ALTILI TAHMİNİM
 

1.Ayak: 1,2,3
2.Ayak: 2,6,1,5,7,8
3.Ayak: 5,3,6,2,1
4.Ayak: 5,3,1 / 4,2
5.Ayak: 4,2 / 1,9
6.Ayak:
2 ( SOUND OF STORM )
 
 
1.AYAK

 
3 safkanla geçebileceğimiz bir yarış olarak görüyorum. Mesafe çok kısa ve yarışta çok süratli safkanlar bulunuyor. Muhtemelen startla birlikte VOLGA KIZI liderliği alacak ve arka grubu dağıtarak çıktığı gibi bitirmeye çalışacaktır. Bu safkanı da CANBERKTAY, GÜRGÖKÇE ve hatta CAYMAZHAN çok yakın takibe alarak avans almasına izin vermeyeceklerdir.
 
Ben ilk şansı hem ön grubu çok yakın takibe alıp, hem de düzlüğe çıkılırken bir anda temposunu artırarak ön grubu yakalayabilecek olan 1-BÜRKAN'a veriyorum. Aprantisi Sadık Kurt'ta bekleme yapmayı sevmeyen stile sahip olduğu için mesafenin çok kısa olmasına rağmen geç kalmayacağını düşünüyorum.
 
Yine benzer stile sahip olup bekleme yapacak bir başka safkan olan 2-PEKKAN'da düzlüğe çıkılır çıkılmaz sprintine başlayacak ve sonlarda rakiplerine hakim olabileceği için şansı yüksek bir diğer isimdir.
 
Ön gruptan da Özcan Yıldırım idaresinde çıktığı gibi bitirebilecek olan 3-VOLGAKIZI'na şans veriyor ve 3 safkanın yeterli gelmesini bekliyorum.
 
 
2.AYAK

Yoruma gerek görmediğim koşuda şanslı gördüğüm tüm isimleri şablonumda bulunduruyorum.
 
 
 
3.AYAK

Boş kilolu safkanları avantajlı görsem de ağır kilolu safkanlar da kalite ve performans olarak üstün isimler olduklarından bu koşuda da riske girmek istemiyorum. Şanslı gördüğüm isimlerin tamamına yer verdiğim koşu için sıralamam şablondadır.
 
 
4.AYAK

Kilo avantajına sahip olan 5-KOŞAN GÜZEL stili bir rakibinin de bulunmadığı koşuda çıktığı gibi bitirmeye çok yakın görünüyor. Ancak 1400 metre mesafede bu safkana güvenmek riskli olabilir. En ciddi rakipleri 3-ŞAİRBABA ve 1-TURABİ'dir. Bu 3 safkan küçük kuponlara yeterlidir. Ancak TURABİ'nin ciddi kilo dezavantajı bulunuyor ve ŞAİRBABA'da start sorunu bulunan bir safkan olduğu için KOŞAN GÜZEL'in son metrelerde temposunu kaybetmesi halinde bu yarışta hiç beklenmedik bir sonucun oluşabileceğini düşünüyorum. Bu sebeple geniş kuponlarda 5 safkana da yer verilerek koşunun kapatılmasını öneriyorum.
 
 
5.AYAK

Hayatının ilk yarışında çok iyi bir derece ile üçüncülük elde eden 4-NOISETTE BELMONT gibi bir açık yarış atının öz kardeşi olup bu kez tecrübe de kazandığı için kazanmaya çok yakın görünüyor. Eksik koşması halinde hem performans olarak diğer rakiplerinden ayrılan, hem de kilo avantajına sahip olan 2-BAKUGAN'ın devreye gireceğini düşünüyorum.
 
Bu 2 safkan küçük ve normal kuponlar için yeterlidir. Sürpriz arayan geniş kuponlarda ise; 1-ARZUCAN ve 9-VOLGA RIVER'e yer verilmesini öneriyorum.
 
 
6.AYAK

Çok seri ve ayağına çabuk bir safkan olan 2-SOUND OF STORM'un son açık yarış performansı kesinlikle ölçü alınmamalıdır. Safkanın form durumu çok iyi ve bu kez hem ideal mesafesini bulmuş, hem de çok uygun rakiplerle start alacak. Sadık Kurt idaresinde startla birlikte yüksek tempoda liderliği almasını beklediğim safkanın 1200 metreyi bir solukta çıktığı gibi bitirmesini bekliyor ve GÜNÜN BANKOSU olarak öneriyorum.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder