28 Mart 2012 Çarşamba

147 – 28 Mart Çarşamba ADANA – Orçun Portakaldalı – TUTTU


  -  Çarşamba ADANA tahminlerim yayınlanmıştır…

NOT: Son ayakta yarıştan çıkan 4-SİHİRBAZ şablondan eksiltilmiştir.

Şansız bir günü geride bıraktık. Birinci ayakta uzun zamandır kendisinden iyi bir yarış beklediğim ÇANAKKALE sonunda iyi koştu ama kazanamadı. Kazansa 7 küsür ganyanıyla bu altılıyı 20 bin yakınlarına götürebilirdi. Dördüncü ayakta küçük kuponlara banko önerdiğim TOPÇUBEY’in jokeyi başlangıçta mükemmel bir tempo yaptırdı, sonlarda atın kafası boynuyla uğraşayım derken fotoda yarışı kaybetti. Gelen atıda önermiştim ama TOPÇUBEY gelseydi kendimi daha iyi hissedecektim. Genel anlamda fena bir performans değildi.
Bugünkü programa gelince; bu program bana mı kolay geldi bilmiyorum ama bir kaçtane güvendiğim tek çıkardım. Yeniden forma girmişken üst üste altılıları beşlileri yakalayıp ceplerimizi dolduralım, herkese bol şanslar…

ALTILI ŞABLONUM


1.Ayak: 9,7,8,3,4,11
2.Ayak: 4 / 5,2
3.Ayak: 3 ( DANCING RIVER )
4.Ayak: 3 / 2,1
5.Ayak: 4,1,3,6
6.Ayak: 13,2,8,6,10,16,11,12


İKRAMİYE: 897,11 TL.

KÜÇÜK ŞABLON


1.Ayak: 9,7,8,3,4,11
2.Ayak: 4 ( AFFAN )
3.Ayak: 3 ( DANCING RIVER )
4.Ayak: 3 ( SEYRANHAN )
5.Ayak: 4,1,3
6.Ayak: 13,2,8,6,10,16,11,12


2.AYAK:

Çim yarışı koştuktan sonra kendini bulan, bütün sezon yarışların kuma alınmasıyla bekleyip sonunda bir nefes açan ve o yarışında bile son metrelere kadar kazanıra giren 4-AFFAN küçük ve misli kuponlara önereceğim BANKO adayımdır.

Ancak bu yarıştada favori atın kazanması altılıyı paraya götürmeyecektir. Paraya götürmek isteyenler rakip olarak kolay kolay Adana’ya gelmeyen jokeyi U.Polat eşliğinde 5-DEMİRONUR ve 2-HÜRAĞA‘yı değerlendirebilirler.

3.AYAK:

Bu yarışı çok evirdim çevirdim her türlü tempoyu koşturdum kafamda, her türlü gidişatı düşündüm, bir sürü denklem kurdum, sağlamasını yaptım yok geçecek at bir türlü bulamadım. 3-DANSING RIVER galoplarını yaptıran sürücüsü H.Kılıçarslan eşliğinde atı da sürekli binip tanıma avantajıyla GÜNÜN BANKOSUDUR.

4.AYAK:

Startla birlikte ekürilerden TUGAYCAN liderliği alacaktır, yarışı ekürisinin istediği tempoda götürecektir. Ancak bu sefer işleri geçenkinden çok daha zor.
Nitekim burada ben ilk şansı 3-SEYRANHAN‘a veriyorum. Seyranhan o gün için 58 kilo ve apranti eşliğinde start almıştı, bugünse 55 kg ve üzerinde kendisini en az 1 saniye daha iyi sürebilecek A.Çelik gibi bir pilotu var. Ben küçük ve misli kuponlara bu safkanı BANKO öneriyorum.

Geniş kupon yapanlar 2-SARAYCAN ve 1-EFEÖZKAN‘ı ekleyebilirler.

5.AYAK:

Adana’nın bu seneki en istikrarsız ve beceriksiz maiden tayları burada yine. Mavi Yıldız ve Çift Okey bu sene çok paramızı yediler ve bu ödediğimiz paranın karşılığını bir türlü veremediler. Bunlar daha çok didinirler maidenden çıkmak için.

Ben bu yarışta uzun zamandan sonra koşmuş olduğu yarışını beğendiğim dördüncülüğü bu grup için tatminkar olan 4-GERİLİM‘e veriyorum. Orjin olarak hem babadan hemde anne hattından uzun mesafeyi yapabilecek bir pedigriye sahip, dolayısıyla favori olmayı hakediyor. Yapmış olduğu yarış dinçlik değilse bu yarışı kazanmaya ilk at olarak yazalım.
Rakip arayanlara iki yarış koştuktan sonra bugün daha farklı koşabilecek 1-CONSTANTINE. Karaktersizin önde gideni 6-MAVİ YILDIZ ve ne zaman ne yapacağı belli olmayan 3-EFE PAŞA rakipleridir.

1 ve 6. ayaklara yorumum olmamıştır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder