25 Mart 2012 Pazar

146 - 24 Mart Cumartesi ADANA - Orçun Portakaldalı - TUTTU

24 Mart 2012 Cumartesi Adana at yarışı programı için Orçun Portakaldalı altılı ganyan tahmin ve yorumları

 

Cumartesi ADANA tahminlerim yayınlanmıştır.

 

Bir kaç programdır tahminlerim pek iyi gitmiyor, sevgili Resul'de şov yapmaya başladı. Bulunduğum ortamda bu kadar geride kalmak hiç mizacım değildir. Bayrağı götürme sırası bende, Resul'den aldığım bayrağı başarıya doğru koşturmak istiyorum. Bugünkü Adana programına son derece iyi çalıştım. Eğer bugünde bir şey yakalayamazsam üzerimde büyük bir uğursuzluk ve nazar olduğuna inanacağım ve kurşun döktürmeye gideceğim :))  Herkese bol şanslar dileyerek yorumlarıma geçiyorum...

 

ALTILI ŞABLONUM
 

1.Ayak: 3 / 1,4
2.Ayak: 2,3,5,7,6,12,4
3.Ayak: 5,1,4
4.Ayak: 1 ( AMERİKALI )
5.Ayak: 6,4,14,12,1,10,11,3
6.Ayak:
9 / 5,14,1
 
 

MİSLİ ŞABLONUM
 

1.Ayak: 3 ( VURAL AMCA )
2.Ayak: 2,3,5,7,6,12
3.Ayak: 5,1
4.Ayak: 1 ( AMERİKALI )
5.Ayak: 6,4,14,12
6.Ayak:
9 ( ERGİNER )
 
 
1.AYAK

Bugün yarışların gidişatları hakkında pek yorum yapmak istemiyorum çünkü yarışlar nasıl giderse gitsin tuttuğum takip ettiğim atların kazanmasını bekliyorum.


Bu yarışta da kendisinden beklenen patlamayı bir türlü yapamayan
3-VURAL AMCA benim kazanmasını beklediğim safkandır. Bu at orijin olarak Mummy's Love gibi açık yarışlarda kendinden çok söz ettirmiş bir safkanın öz kardeşi. Adana pistinde de inanılmaz güzel yarışlar yapardı. Atı inceledim gereksiz bir Urfa seyahati yapmış. Uzun mesafelere gidecek orijini, 50 kilo gibi bomboş sikleti ve Adana'nın formda jokeyi Müslüm Çelik nezaretinde bu koşuyu kazanmasını bekliyorum. Küçük kuponlara ve misli kuponlara BANKO öneriyorum.


Rakip arayanlara ilk ayağı sağlama almak isteyenlere bir önceki uzun mesafeli yarışında daha sert grupta koşan
1-ÇIKMAZHAN ve sahip değiştirdikten sonra yarış kazanan sert rakiplere rağmen 4-SABRIM kuponlara yeterli gördüğüm isimlerdir.

 

 

3.AYAK

Startla birlikte koşunun liderliğini Kenanaco alacaktır. Onu da viraj boyunca Berkcan takip edeceğe benziyor.


Ben bu yarışta her ne kadar Kenanaco önde boş kalacaksa da ilk şansı 5-ENGİNHAN'a veriyorum. Yarış çok ağır gitmezse sonlarda güçlü sprintiyle bu koşuyu kazanmaya çok yakındır. Ancak koşu yavaş giderse o zaman 1-KENANACO'ya gün doğacaktır. İlk ciddi rakip o görünüyor.

 

Bu koşuyu sağlama almak isteyenlerde 4-BERKCAN'ı yazarak koşuyu sağlama alabilirler.

 

 

4.AYAK

1-AMERİKALI için söylenecek fazla söz yok, her zaman geçtiği atları hatta bir alt grubu bulmuş. Buradaki en yakın rakibine 1,5 saniye fark atmış. Dolayısıyla günün en sağlam BANKOSU'dur.

 

Bugün 1-AMERİKALI sayesinde altılımız beşli ganyan gibi olacak. Amerikalı, hem fiyakalı, hem delikanlı...

 

 

6.AYAK

Ben kendisini yazmaktan bıktım kendisi ise koşu kazanamamaktan hiç sıkılmadı. Bazen bazı atların koşu kazanmaları için peşini bırakmak gerekiyor sanırım. 4 yarış üst üste tek yazdığım Storm Eagle'ı son yarışında banko önermeyerek 2'lik serilerinden kurtarmayı başarmıştım. Meğer atın kazanamaması benim ellerimdeymiş :))


Bugünde önereceğim safkan yine ben banko önerdikçe kazanamayan bir safkan ama bugün öyle uygun bir grup bulmuş ki kazanamazsa bu atında peşini bırakacağım.


9-ERGİNER 52 kilo gibi boş sikletiyle çok uygun rakipleri yanında kendine uygun sert jokeyi A.Kurşun nezaretinde çok daha iyi koştuğu çim pistte küçük kuponlara ve misli kuponlara önereceğim BANKOMDUR. Kazansın artık diyorum ve eğer bu koşuyu da kazanamazsa artık kesin olarak yarış atı falan olmadığını düşüneceğimden başka alanlarda şansını denemesini tavsiye edeceğim...


Rakip arayanlara ve
geniş kuponlara önereceğim safkanlar M.Çelik avantajıyla 5-KARAGÜZEL, zaman zaman şaşırtan yarışlar yapan 14-PESEN, yarışın favorisi 1-AKINALP, kayaların karaktersiz atlarından ancak Mertkal ve en önemlisi de Bulutreis gibi sağlam atların kardeşi olan 13-MERT orjininin hakkını verirse iyi koşabilir, çok sürprizde yazılmalı...

 

2 ve 5. ayaklarda fazla sayıda safkana yer verdiğim için yorumum olmamıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder