27 Mart 2014 Perşembe

Başarılı TJK Bayileri Ödüllerini Aldı...

2013 yılı içerisinde gösterdikleri performanslardan dolayı Türkiye'nin çeşitli bölgelerinden 28 Ganyan Bayisi Türkiye Jokey Kulübü tarafından Başarı Plaketi'yle ödüllendirildi...
TJK Veliefendi Hipodromu Byerley Turk Salonu'nda 26 Mart Çarşamba günü düzenlenen ödül töreninde, TJK Genel Sekreteri Osman Hattat ve TJK Genel Müdürü Tuncel Aydın, birer konuşma yaptı...
TJK Genel Sekreteri Osman Hattat törende yaptığı konuşmada 'Değerli Bayilerimiz hoşgeldiniz. Türkiye Jokey Kulübü bugün yaklaşık 3000 bayisiyle büyük bir kuruluştur. Bu büyümede hepinizin çok ciddi emeği var. Bizim için Bayi Teşkilatı en önemli, en değer verdiğimiz Birimimizdir. Hepinize teker, teker teşekkür ederiz.' dedi...
TJK tahminleri Osman Hattat'ın ardından söz alan TJK Genel Müdürü Tuncel Aydın da yaptığı konuşmasında şunları söyledi; 'Hepinizi sevgi ve saygı ile selamlıyor hoşgeldiniz diyorum. Eski yıllara dayalı Bayi dostlarımı burada tekrar görebilmek beni çok mutlu etti. Konuşmam öncesinde, sizlerle sohbet etme fırsatı buldum. Son olarak İstinye bayimiz Turgay Bey’le görüştük. Kendisinin anlattıkları karşısında çok duygulandım ve sevindim. Kendisinin yetişkin iki evladı var. Turgay Bey’le ilk tanışmamız oğlunun stajı için olmuştu. Kendisi ‘O zaman çok yardımcı olmuştunuz. Şimdi oğlum Amerika’da SİSCO firmasında çalışıyor.’ dediğinde çok sevindim. Turgay Bey’in birde kızı var. Turgay Bey bana kendisinin çocuklarını ganyan bayisinden kazandığı paralarla okuttuğunu söyleyince, gerçekten heyecanlandım ve gurur duydum. Türkiye Jokey Kulübü, Genel Sekreterimiz Osman Hattat Bey’in dediği gibi çok büyüdü. Sözü fazla uzatmadan Osman Bey’in şahsında bizi bu gece yalnız bırakmayan Yönetim Kurulu Üyelerimize teşekkürlerimizi sizin namınıza arz ediyorum. Sayın Başkanımız Serdal Adalı da aramızda olacaktı, ancak yurt dışında olduğu için gecemize katılamadı. Hepinize en içten selamlarını ve teşekkürlerini iletmemi istedi. 2013 yılında % 17’lik bir artışla 2008 yılından beri ilk defa pazar payını arttırmada Türkiye Jokey Kulübü birinci çıkmıştır. Bu sizlerin ve hepimizin sayesinde oldu, tekrar teşekkür ederim.'
TJK tahminleri daha sonra başarılı bayilere sırasıyla plaketleri ve ödülleri TJK Genel Müdürü Tuncel Aydın tarafından verildi. Ödül olarak başarılı bayilere birer adet de tablet bilgisayar hediye edildi. TJK tahminleri yapılan konuşma ve plaketlerin ardından yemek yenildi...
Törene; TJK Genel Sekteri Osman Hattat, Muhasip Üye Dr. Ender Aydıner, Yönetim Kurulu Üyesi Can N. Güven, TJK Genel Müdür Yardımcıları Volkan Yüksel, Murat Kuluöztürk, İstanbul Hipodrom Müdürü Sabahattin Katan, Müşterek Bahisler ve Bayilik Teşkilatı Müdürü Ali Sait Kut, TV Müdürü Mustafa Yener ile Müşterek Bahisler ve Bayilik Teşkilatı Müdür Yardımcısı İnanç İnal ve Bayi Kontrol ve Takip Şefi Ökkeş Oruç da katıldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder